Underbar helg!

Jag har haft en toppenbra helg! Den började med ett besök hemma hos pappa och syrran som jag inte träffat på ett tag. Alltid skoj att komma hem, träffa familjen och sova i sin egen säng! :D Saknar dem!

I lördags träffade jag mamma inne i stan och sedan stannade hon hos mig tills idag (söndag). Vi hade supertrevligt, en riktig mor-och-dotter-helg! Vi har shoppat, tittat på Eurovision, ätit massor av gott och skrattat! Precis som det ska vara. Tack mamma för en toppenhelg! :D

Vad tyckte ni om Eurovision? Hjälp vad nära det var att Sverige vann där ett tag, och jag tyckte att Eric var värd att vinna! Synd att Azerbadijan vann.. Vad är det för land liksom? Har de pengar/arena/hotell osv för Eurovision? Det ska bli spännande att se och de löser det säkert jättebra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sj! Det var supertrevligt! Lite fot ont bara, hihi!

2011-05-16 @ 09:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0