Flyttdags!

Ja, det är flyttdags både när det gäller hem och blogg! Nästa vecka är det dags att lämna Barkarby bakom oss och flytta till Solna. Härligt ska det bli, skönt att "komma hem" igen!

När det gäller bloggen har jag bestämt mig för att jag har tröttnat på att alla glömmer min bloggadress och att alla har svårt att stava till den. Missförstå mig inte, jag förstår att folk har svårt att komma ihåg min bloggadress, vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag skaffade den här.

Så så fort jag har fått min nya domän som jag har beställt och flyttat över den till den nya bloggen så meddelar jag det här, så ni vet vart ni ska läsa någonstans!

See ya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0