Påsk och härligt väder!

Hoppas att ni alla har haft en superhärlig påsk! Det har jag i alla fall haft! Det är lite lättare att verkligen njuta av påsken och ledigheten när man vet att man har ett jobb som väntar på en om en vecka, känns grymt bra!

Har bara tagit det lugnt i helgen och smaskat på mitt gigantiska påskägg! :D

Har varit ute i det härliga vädret hela helgen och fotat lite, så jag tänkte bjuda på lite blommiga bilder!











Och sedan tänker jag avsluta med lite konst á la Emma! Kan ni gissa vad bilden föreställer? Och då menar jag inte ett par läppar, utan vad jag fotat för något? :)





Imorgon blir det påskmiddag med farmor, faster, pappa och lillasyster. Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0