I walk down memory lane!

Var egentligen meningen att jag skulle leta upp några bilder till min nya header, eftersom påsken är slut redan! Men det slutade med att jag bläddrade igenom nästan alla bilder från USA, när jag var där och pluggade.

I dessa tider, då jag mer än någonsin längtar efter att åka utomlands och framför allt att åka tillbaka till USA, var det kanske inte det smartaste jag kunde göra. Nu längtar jag tillbaka ännu mer! Skulle dra dit imorgon om jag kunde!

Tänkte därför bjuda er på lite, för mig, nostalgiska bilder från bland de bästa 5 månaderna jag haft i mitt liv! (Och förbered er på en uppsjö av nostalgi!)



Caribbean Night!



Vi trodde att vi lyckades lösa en sida av Rubiks kub!



En dag på Zoo!



Finklädda inför överrasknings-födelsedagsmiddag!



En kväll ute!



American Football och maskotarna!



Jag med barnen i min vänfamilj!



Jag och roomie nr 1 - Kim!



Jag och roomie nr 2 - Jasmine!



Mina första smores med Carrie!



Jag och Manne i San Fransisco!



I Chicago framför The Bean!



Halloween med biet, leoparden, fången och bananen!



Mannes och min första baseballmatch, i Springfield, MO!


Oh America - How I miss you!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0