Seeeg dag..

Råkade få för lite sömn i natt då jag blev fast i att fixa i lägenheten, så därför var jag lite trött när klockan ringde klockan 9. Men jag gick upp iallafall för att göra mig iordning och gå till biblioteket för att vara med på en introduktion. Kändes inte alls givande eftersom man typ redan lärt sig allting som man behöver...

Efter detta gick jag hem igen för att ta det lite lungt innan det var dags att möta gruppen för ett lunchmöte! Det var väldigt trevligt och vi fick ut info av det! Detta kommer gå fin fint !

Efter lunchmötet var det även idag dags för att gå till både akademibokhandeln och biblioteket för att kolla om boken fanns inne.. Men inte fanns den det.. Då var det bara att bege sig hemåt igen!

När jag väl var hemma bestämde jag mig för att göra nåt nyttigt, så jag gick ner för att slänga sopor, tidningar och kartonger i det superläskiga soprummet..! För det första luktar det ju så äckligt, som det gör i alla soprum! Men sen är jag så rädd för att det ska finnas råttor där inne också! Så jag fick ta ett par djupa andetag innan jag tvingade mig in längst in i rummet där tidningar och kartonger skulle slängas.. Men jag gjorde det och jag är stolt över mig själv ! :D

När klockan blivit 15 var det dags att cykla till skolan för att gå på föreläsning, och idag var den väldigt väldigt intressant! Handlade om nya produktidéer bland annat.. :)

Klockan blev ganska snabbt 17 och föreläsningen var slut. Jag gick in på biblan igen för att se om min bok var ledig, men icke då! Så det var bara att cykla hem igen!

Sedan spenderade jag kvällen i min mysiga fåtölj framför TV:n där jag bara tog det lungt! Säger som jag alltid säger, imorgon hoppas jag verkligen att boken kommer in!! Skönt att de har flyttat fram duggan en HEL vecka iallafall ! :D

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0